неділя, 25 липня 2010 р.

Бьюти-кейс

Мій бьюти-кейс, з моїми косметичними улюбленцями.
В зачиненому вигляді ві ман дсить великий громіздкий вигляд, але в середині все досить компактно і зручно розміщено.



Блиски та інші засби для догляду та краси моїх губ

Тональні основі для обличчя, з нмим мій колір обличчя набуває ідеального вигляду

Пудри та різні сяючі пудрові засоби - це основа із основ для краси мого макіяжу

Румяна - це мої помічниці для створення здорового румянця на щічках

Тіні, дуже їх люблю. Боюсь що скоро стану колекціонером палеток тінів Діор. І вже маю цілий список на майбутне тих тінів які потрібно ще в мою колекцію )))

Для нанесення сеєї вище переліченої краси мені необхідні ці аксесуари

Та нарешті різні дрібнички, які доповнюють макіяж
Улюблена туш - це лореаль Телескопік

2 коментарі:

  1. Не можу роздивитись, це Lancome - база? Якщо так, як вона тобі?Шукаю собі хорошу базу.

    ВідповістиВидалити
  2. база Ланком - мені подобається, приемна силіконова, але користуюсь нею досить рідко

    ВідповістиВидалити