середа, 7 липня 2010 р.

Осінь 2010

Вже майже половина літа промайнула, далі наступна половина і вже на носі ОСІНЬ. Але як говориться "готуй санчата з літа". Ось саме цим я і займусь...
Кожна люксова марка косметики та одягу представляє власні лімітовані колекції сезонів. осінь не стала винятком, і тут кожна з мною обожнюваних марок декоративної косметики представила нашому огляду майбутню колекцію осені що наступає.
Немае нічого дивного в тому, що кожен косметичний бренд може бачити осінню пору в різних фарбах, так наприклад Шанель пропонує темні відтінки тіні та ніжні тона для губ і чомусь зовсім не зрозумілі кольори румян. В Діорі все також достатньо різнопланово, так наприклад, вони пропонують нові відтінки помад-серумок ( двое із яких припали мені до смаку) і дві зовсім різні палети. Одну з яких я точно повинна заполучити у власну колекцію палеток Диор. Також цікаво буде затестувати двійку тінів, які точно будуть лімітованими, іх звісно також потрібно буде хапати і нести додому. Все на чому пишуть "limited edition", необхідно хапати відразу, навіть не роздумуючи. А там вже розберемось !
Думаю немае сенсу виклади повність всі колекції, а просто виставлю те на що впав мій погляд, і без чого моя осінь 2010 буде скучною... )

1. палетка тінів Диор 808 ТРЕБА БРАТИ 100%

2. та сама двіка тінів, які лімітовані ТРЕБА БРАТИ 100%


Живанші мене також тішить своїми сповнених ніжних відтінків колекціями, осінь не стала виключенням, тут я також знайшла достатньо цікавих для себе продуктів краси
саме така презентаційна версія осінньої колекції Живанши, і на мій погляд досить вдала...

Що я візьму впершу чергу так це пудру світлого відтінка. Я вже давно зрозуміла, що їхні пудри мені більш ніж ідеально підходять


Також прекрасні відтінки в лака, блисків і помад, та і румяна мене спочатку також зачепили, але все потрібно дивитись вживу і вибирати на місці






А що стосується Шанель, то тут дійсно скучно вишло, принаймні для мене. Але щоб не образити відомий бренд, я все таки візьму помадку відтінка 35 або 37, але також потрібно все дивитись у стенда і підбирать спираючись на реальній вигляд товару, тому що екрану монітора властиво спотворювати кольори. будемо чекати та тестувати .

Немає коментарів:

Дописати коментар