пʼятницю, 10 вересня 2010 р.

Burberry

Не встигла я ще повність насолодитись всією красою моїх нових придбань, як мій генератор вже знову складає список косметичних бажань. І тільки попробуй їх не виконай!
тепер я виношую в середині плани на придбання засобів з нової колекції макіяжу такої відомої фірми як Burberry. Мало хто не знає, що таке Burberry, але я впевнена що мало хто знає про те, що під цим лейблом тепер виходить в світ косметика. Ми всі привикли бачити напис Burberry на етикетках одягу, взуття та інших аксесуарів, а тут косметика. та ще яка косметика - майже люкс. Дійсно, якіна і варта уваги косметика, яка ще не отримала належної розкрутки, хоча перші спроби на цьому шляху вже були зроблені - запущена велика рекламна програма, з досить непоганими презентаційними фото продуктів.
В цій презентації вже по перших фото можна бачити, що тематика бренду витримана наіть в косметиці. Це представляється в тому, що вся гама будь-якого продукту - це натуральність і природність, і зовсім немає ніякої надмірної яскравості чи напищеності. Тобто, як я вловила, макіяж повинен бути максимально природнім і взагалі викликати у оточуючих відчуття його відсутності на вас. Саме цей факт і ця політика компанії і колекції мені до душі. Люблю коли макіяж є і в одночас для стороннього ока його ніби й не має.
З чого почнемо ?! Для початку я думаю мені знадобиться пудра, хочеться попробувати, особливо коли в описанні вказано, що вона матує і підсвічує, і помадку. Помада мені припала до душі із=за ніжності свого відтінку. Хочется вже в руці взяти і все випробовати на собі. Цікаво! Дуже цікаво що ж ці італійці зробили!

Ось вони мої перші побажання
1. Помада BURBERRY SOFT SATIN LIPSTICK , оттенок CAMEO 02
http://us.burberry.com/product/index.jsp?productId=4319342&cp=4026733.4335884.4335859&parentPage=family
2. Пудра BURBERRY SHEER POWDER PORCELAIN 02
http://us.burberry.com/product/index.jsp?productId=4319340&cp=4026733.4335812.4335804&parentPage=family

Та декілька фото по презентації Burberry


Немає коментарів:

Дописати коментар