субота, 7 серпня 2010 р.

Duty Free

Сьогодні вночі повернулась з відпочинку. Відпочивалось мені достаточно емоційно і мабуть цю відпустку мені доведеться ще довго не забути. Але не все так погано і однією з позитивних та приємних для мене сторін - це Duty Free.
Там то я і розгулялась. І ось що з цього вишло :-))

З декоративної косметики я вибрала те чого мені давненько хотілось і потрібне

Розорилась на дві палетки Диор, але осінніх колекцій ще не було, а так хотілось їх пощупати

№ 470

№ 804

Також не обійшлось і без пудр Герлен Таракота і Нюдки Діор



І чомусь понравились тіні EL №5

Ой, а як вже я шукала ці засоби для догляду за своею молодою та капризною шкірою. І коли я вже їх побачила в Анталійському дютіку, то просто не могла встояти. Сьогодні почала ними користуватися і знаходжуся в захваті від них.


І самий накращий ( суперський ) засіб для матування. З ним макіяж і в 40 градусів не потече. Всім рекомендую ! Я навіть більш ніж задоволена!!!


Ось і всі мої обновки. Я їм дуже рада і все дуже класне.

Немає коментарів:

Дописати коментар